Witaj na naszym forum graczu!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1

1.Imię: Kuba
2.Nick na serwerze: jankes
3.Wiek: 18
4.Znajomość ortografii: 9/10, całkiem nieźle sobie z nią radzę, moim jedynym słabym punktem jest, że czasem piszę wszystko z małej litery i bez znaków interpunkcyjnych.
5.Staż na serwerze oraz w MTA: Na serwerze Krisunia gram prawie od początku, nie ukrywam że czasem przychodziłem postalkować. Na serwerach Ptryga gram od 2014 roku, na większości miałem rangę administracyjną - więc mam dość duże doświadczenie.
6.Informacje o Tobie (min 10 zdań): No więc mam na imię Kuba, mieszkam w malowniczej mieścinie w małopolsce, która jest miastem partnerskim Elbląga (pozdrawiam Krisa). Interesuje się nade wszystko militarią i motoryzacją, aktywnie uczestnicze w wypadach z moją drużyną Airsoftu, mam replikę glocka. Mam dość dziwny charakter, mianowicie czasem lubie się pokłócić dla beki, bez żadnych konsekwencji. Jestem człowiekiem sprawiedliwym, więc w wypadku, kiedy mój kolega coś przeskrobał raczej wyciągam wnioski i dochodze do tego, kto jest winien. Mimo, że na serwerze narobiłem sobie troche konfliktów, staram się szanować każdego niezależnie od mojego poglądu i opinii o danej osobie. Interesuje się roleplay, mam dużą kariere na serwerach tego typu.
7.Ile jesteś w stanie przesiadywać na serwerze? (ile godzin): Ze względu na aktywne nie bycie grubasem, często jestem na dworze, a czasem jestem grubasem i jem chipsy przy komputerze grając w MTA, więc raz mógłbym wbijać na dwie godzinki ogarnąć, a raz siedzieć pół dnia przed komputerem, bawić się na serwerze i wymierzać sprawiedliwość.
8.Jak długo możesz przebywać na serwerze w ciągu tygodnia (dni): Każdego dnia