Polski Serwer Militarii

Witaj na naszym forum graczu!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-08-29 10:42:14

Kris
Administrator
Dołączył: 2016-08-24
Liczba postów: 65
Windows XPFirefox 48.0

Zasady walk frakcyjnych i nie tylko.

1. Walka/bitwa kończy się,gdy jedna ze stron konfliktu straci swoich żołnierzy (kiedy opuszczają grę).
2. Każda ze stron konfliktu ma swój własny respawn.
3. Po bitwie trwającej co najmniej 30 minut, frakcje nie mogą brać odwetów.
4. W przypadku wygrania walki/bitwy/wojny, baza/tereny strony wygranej zostają przejęte na stałe.
5. Dezerterzy, którzy przechodzą podczas wojny z frakcji do frakcji, nie są wliczani do zasobów strony.
6. Osoby randomowe, czyli osoby bez frakcji, będą kickowane za przeszkadzanie w bitwach.
7. Frakcja, która nieustannie walczy w pojazdach typu hydra/hunter/seasparrow, staje się frakcją przegraną podczas bitwy oczywiście nie tyczy się to frakcji lotniczej.
8. Randomy które w trakcie walk między frakcjami, dojdą do jednej z nich, nie są wliczane w zasoby wojsk danej frakcji na czas bitwy.
9.Mapkill nie jest zaliczany pod 10 sekundach od tępnięcia się.
PRZEJMOWANIE BAZ:
Frakcja atakująca musi się bronić w środku bazy którą chcą zdobyć przez okres 20 minut. Jeżeli frakcja która próbuje obronić swoją bazę, zabije wszystkich żołnierzy frakcji atakującej w środku swojej bazy, czas się zeruje i atakujący muszą na nowo przejmować.


Myślę,że wszystko jest tu wyjaśnione. Proszę o przestrzeganie tych oto zasad.


maxresdefault.jpg

ELO

Offline

#2 2017-06-21 16:30:28

Turek
Użytkownik
Dołączył: 2017-06-21
Liczba postów: 5
WindowsChrome 58.0.3029.110

Odp: Zasady walk frakcyjnych i nie tylko.

Dobre!

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
ganjateam - xcheats - zaza - 4scleague - dzikie-koty